FANFANFANFANFANFANFANFAN

Publicerat 2010-03-13 kl 21:58:45, kommentera här
Fan ta allt. Anna vann. Varför vann inte Salem? Hur bra kommer det gå på ESC? Fan ta svenska folket. Har alla problem? Jag är besviken. Jag som var så ivrig och glad men blev helt deppig. Jag tänker terrorisera SVT tills dem har erkänt Salem som vinnare. Jag tänker protestera.
Jag ska demonstrera. Jag känner många som skulle joinat. Nej nu fan. Hela svenska folket kan dö. Alla utom Salem älskarna och Salem. Och dem han älskar. Äsch, dem han älskar är ju Salem älskare. Och alla som älskade Salem utan att rösta på honom kan skita på sig. Och ta ett kalldopp. Ni gjorde så att han inte vann. Men ni behöver inte dö.
Alla i huset är deppiga.
FAAAAAN!
AAAARGH! Jag är sur.
Detta förtjänar nästan att komma i PUCKO-kategorien. Men det handlar ju om musik.
Detta förstörde min vecka.
FAN VAD JAG ÄR SUR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0