"Ditt hem är en plats där du kan klia dig var som helst."

Publicerat 2010-03-13 kl 12:32:02, kommentera här
Shululu!
Borde egentligen inte sitta vid datorn nu :3 Höhö, jag borde fixa mig och göra sysslorna innan päronen kommer hem.
Men, ja..jag ville sätta igång musik och då fastnade jag vid datorn som vanligt.
Ja... Idag ska Karolina komma hit och sova här. Första gången hon är här! Vi har tävling imorgon och hennes föräldrar ska ha "barnfri" inflyttningsfest idag. Så hon får stå ut med mig! MOHAHAHA!  
Vi ska väl titta på melodifestivalen (HEJA SALEM!) ikväll. Jag håller på Salem men jag tror faktiskt att Eric, Anna eller Darin vinner. Alla de tre är ju bra, men Salem är bäst. Men jag blir nöjd vem som helst av de fyra som vinner.
Nu ska jag byta om till min superman klädsel så att jag får superfart och kan fixa allt innan my parents öppnar dörren. Heeeeejd..swish.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0