De skrev inte det i tidningen..

Publicerat 2010-03-21 kl 09:59:33, kommentera här
Har precis ätit en piggelin. Nu sitter jag här med tidningen i hand och ögnar igenom, men nej. Ingenting om att jag kom loss. Jag är inte alls sårad, inte alls. Var inne på Aftonbladets hemsida. Där stod inget. Jag är inte sårad, inte alls.

Ja, och varför jag gick upp vid denna tiden är för att (eftersom jag konfirmerar mig) jag ska gå på en gudstjänst. Tolv ska vi ha gått innan 22 maj. Jag har gått kanske sju (?) Höhö, nu under påsken ska jag krydda med gudstjänster så jag slipper gå sen.
När jag har kommit hem uppdaterar jag kanske lite, men sen blire av till träning, hemma igen kvart över sju.
Jag tränar drillning då, två gånger i veckan, på Söndagar 15:30-19:00 och på Torsdagar 19:00-21:00.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0