Americas Next PETIT Top Model

Publicerat 2010-03-29 kl 21:18:58, kommentera här

Har precis tittat på den nya säsongen med Top Model -Top Model 13. Denna säsongen är det bara tjejer under 1.70 som får vara med! Tyra vill ge även de korta tjejerna en chans till att vinna!
Denna såsongen ser lovande och spännande ut, kolla bara in tjejerna! Alla är riktigt snygga och unika, men det jag pratar om är deras personligheter!
Det är en tjej som ropar efter Jesus och säger att det är hans vilja att hon blir ANTM, och att hon ska rädda världen, sen är det en tjej som istället för att ha en ryggsäck till skolan använder en skottkärra, och denna tjejen har en sådan unik och cool look att jag garanterar att hon hamnar i topp 5. Och sen finns det två tjejer som kastrerar får respektive tjurar! Galet är ordet!
Klockan 20:00 varje måndag får vi möjlighet att följa tjejernas resa. Det är något jag ska titta på i alla fall!


Kommentarer
Postat av: Anonym

oh yeah:) hoppas du också haft en nice kväll?

2010-03-29 @ 21:26:52
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Queen

verkar vara en grym säsong har inte tröttnat alls efter 12 säsonger!! :)

2010-03-30 @ 00:42:46
URL: http://reemajohnson.blogg.se/
Postat av: JENNIE

sv; det är bra med mig !

Vad ska du hitta på imorgon? :)

2010-03-30 @ 01:40:58
URL: http://jennieduvet.blogg.se/
Postat av: juuj

kolt att två tjejer kan kastrera,så stora testiklar som tjurar har.åt dom upp kulorna också?



[email protected]

2011-05-11 @ 19:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0