"Alla som tänker innan de talar ljuger."

Publicerat 2010-03-13 kl 01:41:23, kommentera här
HALLÅ!
Första inlägget nu ja. Jag vet inte precis vad jag ska skriva nu 01:41, men jag ska tacka Jossanh för bloggdesignen! Haha, du fixade den nu inatt. Big love to you!
Jaja, sitter då på msn och snackar med Jossanh. Vi båda kan nog komma överrens att våra konversationer alltid spårar ur. Ena sekunden snackar vi om bloggdesignen och nästa igelkottar, penispetande och glass. Och det är bara ett urval ur vår senaste msn-konversation.
Och till alla (0 st) mina framtida bloggläsare vill jag bara säga; ta inte allt jag skriver på för stort allvar. Jag är nog en smula för ironisk (kan man egentligen vara det?!). Jaja, whatever. Orkar inte komma på något fyndigt att skriva. Ska nog dra mig mot mer horisontella lägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0