HIF-MFF

Publicerat 2010-04-20 kl 19:19:39, kommentera här

Har äntligen fått min dator! Ohyeah!
Så från och med helgen eller något blir det bättre uppdatering!

Sitter och tittar på HIF-MFF nu. I have to say that I am a HIF fan.
Jag är en sån person som inte precis tittar på fotboll på TV, utan jag tycker det är hundra gånger roligare att kolla det live, och jag blir ganska insatt! Haha, minst sagt.
Tyvärr har jag aldrig biljett, men aja.
Men idag är det derby, och då MÅSTE man titta på TV vafan (om man inte har biljett då ja). Gosh!
Knappt tio minuter in i matchen nu är det 1-1, Malmö gjorde mål på straff (ärligt, jag tycker inte det såg ut att den kom på handen, mer på hakan)..
Gud, jag kan mer om fotboll än jag trodde, eller ja, jag kom på det i höstas när jag tittade på Henkes avskedsmatch, jag kände mig lite stolt och viktig när Elin fick fråga mig om en massa saker, hehe.
Fan nu måste jag iväg och kolla!
CIAO!




Update: 2-1 till HIF! GO, GO, GO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0