Distans

Publicerat 2010-04-17 kl 22:49:57, kommentera här
Okej, jag vet att det har varit dålig uppdatering, men jag skyller det på sjukdom, sjukhusvistelse, prov, allmänt plugg och lov. Så jag har väl några svaga anledningar. Men jag kom inte hit för att skriva om vad jag inte har gjort utan vad jag gör. Hehe..

Just nu sitter jag och försöker vara kreativ. Jag sitter och skissar lite. Det har jag nog inte gjort på fleeeera år. Och när jag gjorde det var det aldrig seriöst, utan mer tanklöst kladd. Och ja, jag kladdar nu också, eftersom jag inte har någon bra "utrustning" och inte heller erfarenhet eller talang. Jag suger på skuggor, ögon, munnar, hår..ja, allt! Men att försöka är väl ändå halva vägen, eller?
Jag skapade precis en ny låtlista på spotify med feel good låtar. Eller, ja, det är vad jag kallar det. Det är lite halvsnabba/halvlångsamma låtar som man känner sig lite halvglad/halvdämpad. Haha, bra beskrivning?
Det är iallafall låtar jag känner mig liiiiite mer kreativ av.
I bakgrunden har jag tv:n på tv3, Bond, Die another day (på mute).

Tjobengan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0